Fik overskriften dig til at klikke ind på blogindlægget?

Samme konkurrencegen, som formentlig fik dig til at klikke på den her artikel,
er samme drive dine kunder tiltrækkes af og drives hen mod, …..hvis du ikke skaber værdi for din kundes forretning.

Kig forbi indlægget og lad os sammen skabe værdi i din eksport!

Omvendt – formår I at bringe værdi til bordet i form af sparring, økonomisk værdi & en rådgivende tilgang til jeres kunder, ja så mindskes sandsynligheden for at dine kunder lokkes af en anden leverandør, men bliver ved dig.

Samme værdi vil vi gerne forsøge at give til dig, der nu læser denne artikel.

Artiklen tager måske kun nogle minutter at læse, men vi vil gerne have at du bliver lidt  længere.

Sidder du i en virksomhed der beskæftiger sig med eksport, ved du, (ligesom os) at der er mange overvejelser at gøre.

 

  • Hvordan får jeg mere ud af forretningen?
  • Hvordan øger jeg værdien for kunden?
  • Hvordan øger jeg værdien for virksomheden jeg arbejder for?
  • Hvordan vælger jeg den rette eksport emballage?

 

De 4 spørgsmål er måske en fast makker på øverste etage i dit daglige arbejde, enten ubevidst eller ganske bevidst.

Vi kan måske ikke hjælpe dig med alle svarerne, men vi kan inspirere dig ud af motorvejen.

Vi kan starte med det nederste spørgsmål og som måske også giver dig følelsen af at have vundet noget som overskriften antyder.

Vi vil gerne forære dig en folder hvor du kan søge inspiration omkring eksport emballage og måske give dig svar på nogle af dine spørgsmål.

Er FARUSA så den rette eksportemballage leverandør for jer? Måske – måske ikke.

Men vi stiller samme spørgsmål – er I det rette kundematch for FARUSA? Måske – måske ikke.

Men det betyder ikke at vi ikke kan søge inspiration ved hinanden, lære af hinanden og ikke mindst udvikle en branche sammen, for dig, for os og for vores fælles område; eksport. 

Vores folder EksportGuiden, besvarer måske flere af dine spørgsmål.

Guiden kan hentes på vores hjemmeside farusa.dk

 

Rigtig

god

læselyst!

 

Finder du mod forventning ikke hvad du leder efter og er det samme, eller nye spørgsmål der dukker op, så kontakt os endelig.

Fordi vi mødes til første date, betyder det ikke vi skal giftes.

Det hele starter med en kop kaffe (te, vand eller citronmåne) og en god dialog. Worst case scenario? Er at vi sammen udbygger en faglig relation, som kan komme alle til gode.

Du kan også række direkte ud til Christian eller Torben via informationerne nedenfor.

 

Christian

Rådgivende distriktschef

Sjælland & Fyn

Tlf: +45 26 73 09 95

 

Torben

Rådgivende distriktschef

Jylland

Tlf: +45 26 73 09 80

Related Articles

4 aug 2025

AI, 5G og droner – men hvem pakker stadig dine varer?

Jep det er nemlig mennesker!
Velkommen til 2025.
Vi har selvkørende biler, kunstig intelligens der skriver Shakespeare-sonetter (og mødeindkaldelser med alt for mange emojis), og robotplæneklippere, der hedder “Mowgli” som sender dig push notifikationer.

Read more

4 aug 2025

Emballage og dating, har mere tilfælles end du tror

Paralleller mellem dating-profiler og emballagedesign:
Det handler om præsentation, førstehåndsindtryk og indhold. Forestil dig følgende: Du matcher med en person på en dating-app. Profilbilledet er skarpt. Bio’en er snappy: “Elsker god vin, dybe samtaler og bæredygtighed.”

Read more

4 aug 2025

Derfor bør din emballageleverandør være en del af din logistikstrategi

Når emballage og supply chain arbejder sammen, opstår de bedste resultater.
I mange virksomheder betragtes emballage stadig som en isoleret indkøbsopgave. Man bestiller, man pakker, man sender.
Men i en moderne, globaliseret og presset forsyningskæde er det en forældet tilgang.
Læs hvorfor her!

Read more

4 aug 2025

EMBALLAGEN – samfundets oversete superhelt

Vi syntes slet ikke emballagen får nok anderkendelse!
Derfor vil vi gerne prikke lidt til dine perspektiver.

Forestil dig en verden uden emballage.

Nej, vent… stop…
Du kom måske lige til at tænke på dengang en overmoden banan, lå direkte i tasken sammen med dine papirer og din PC?

Read more

4 aug 2025

3 emballagetrends du skal kende i 2025

Fremtidens emballage: trends og innovationer.

Emballage er ikke længere kun en praktisk nødvendighed – det er blevet et strategisk konkurrenceparameter. I 2025 stiller både kunder, myndigheder og miljø endnu højere krav til, hvordan varer pakkes, transporteres og genbruges/genanvendes.
Hos FARUSA følger vi udviklingen tæt – og vi deltager aktivt i at forme fremtidens løsninger.

Read more

4 aug 2025

Derfor er billig emballage, ofte den dyreste løsning

– Total Cost of Ownership (TCO): Tænk længere end enhedsprisen!

Når indkøb og logistikafdelinger skal vælge emballage, er det fristende at fokusere på én ting: prisen per enhed. Og det giver mening – på papiret.
Men virkeligheden stopper ikke ved indkøbsprisen. Skader under transport, overflødig vægt, håndteringsproblemer og kundereklamationer, kan gøre den “billige” emballage – til en dyr ”fornøjelse.

Read more